Canselyaren 3 gündür ne yesem kusuyorum kızlar normalmi gebeliğin başından beri hiç kusmadim bu 3 gündür gece gündüz ölüyorum kusmaktan sizdeds oluyir mu
Leylayz Canselyaren canım bende 37+3 üm son zamanlar bende de oldu ama bu sabah uyanınca birden Aşırı bulantı ile uyandım atamadım biran evde gezip unutmaya çalıştım nedenini bende bilmiyorum
Mucizem_211 Canselyaren vallah benimde aynı 35 haftalığım bu haftalarda mide bulantısı iyi değil diyorlar diye eşim birazdan gelecek kontrolle gidecez sende ihmal etme kuzum bir acile falan git istersen
Canselyaren Mucizem_211 ya kuzum bilemedim ki aşırı kötüyüm şimdi baktım netten açılma olunca bulantı olur yazıyor galiba çok gecmesse gidecem 😔😔
Leylayz Canselyaren bilmiyorum bende son zamanlar mide bulantısının normal olduğunu duymuştum ama bilmiyorum tam olarak