Ezgikurtoglu sagolun allah razı olsun ben de hipertansiyon varms gelebelik Zamanımda çok etkili oluyo tansiyonum olduğunu bebegimi kaybettigimde öğrendim zaten acilden gittiğimdede 17 di tansiyonum bendeki ettikleri çok sıcak basmasindan bayginlik Gelir ya öyle oluyordum bayilcak gibi hissetiyodym kendimi dikkate alın yinede takibi birakmayin derim