Hatice44 Kızlar 38 haftadayım kontrole geldim suyu hiç kalmamış doktor riske atmayalım dedi normal istiyordum hayırlısı böyleymiş nstdeyim şuan dua edin olur mu
Hatice44 Kızlar doğurdum bebeğim yanımda çok iyiyiz ikimizde 2800 doğdu 48cm sütüm de geldi 🙏🏻🙏🏻Bolbol emiyoruz çok şükür😘😘
Hatice44 ZeynepKeke canım bebeğimden vakit bulunca uzun uzun anlatacağım doğumumu inşllh hayır çok iyiyim aksine maşallah valla hiçte abartılacak ağrı yok😊