Haftaya 37.haftama giriyorum.Doktor artık sisteme işleniyor gelmene gerek yok rapor İçin dedi ama yine de korkuyorum çünkü 37.haftama kadar çalıştım ve hep alınıyor diye biliyorum ya o kadar çalıştığım boşa gider ve paramı alamazsam ..artık doktorlar çalışamaz raporu vermiyor mu ?