Kızlar herkezin doğumu farklıdır kimiei 2 saaate doğuruyor kimi 24 saate ben o 24 saate doğuran annelerdenim aslında yapabilirim diyorum ama o süreci tekrar yaşamak yerine gidip sedyeye yatayım kessinler beni diyorum peki ya sonra ??? İki çocuk ve ameliyatlı dikişli daha cokmu zorlanirim kızlar sizce ne yapmalıyım ??? Anneciğim de bende bir gün kalsa sabahı kaçar ona da fazla güvenemiyorum ya beni bırakır bakmassa 90 gün kaldı doğuma içim içimi yiyor vallah kaynanam ölmedi ama ölü gibi bişey benim içim kimi kimsem de yok açıkçası 1 haftada geçiyor mu dikis ağrısı ne Zmn toparlanıyor sun sezeryandan sonra kızlar