26 haftalık hamileyim ama nasıl anlatacağımı da bilemedim ama bebeği alt tarafımda çok hissetmeye başladım oyuyo gibi hissediyorum bugün daha da fazla hissetmeye başladım sizce neden olabilir. Sürekli alt tarafa vuruyor hareketlerinide çok hissetmeye başladım aşağıda kamaştırıyor sanki öyle bi his var neden olabilir tam anlatamadım kusura bakmayın