Nebyaa Haftadayiz ebe hanım aradı şimdi her ay düzenli kan vermeye gel dedi. Merak ettim sizde veriyor musunuz ve ne için gerekli bu
Gorkem97 Nebyaa evet canim benim saglik ocağıda öyle çağırıyor her ay rutin kan değerlerini kontrol ediyorlar bizim icin 🌸