kahvesever__ sudee17 bende almadım 7 aylık olduk bir kilo bille almadığım bebeğin sağlıklıysa sen almasan da olur canım
Semra12344 sudee17 ben hiç almadım iyiki de almamışım son aylarda alınıyor çünkü şuan 31 haftalığım ve 5 buçuk kilo aldım
La_le sudee17 sanırım sizin kiloları ben alıyorum 😅 bugün doktorum 1 ayda nasıl 4 kilo aldın diye kızdı dedim napim yemek yesem doyma hissi gelmiyor ekmek yiyince doyma hissi geliyor söylüyorum oda yarım ekmek kesmiyor artık
ikicocuklubiranne -deniz- ayyy maşallah nelere dikkat ettiniz? Ben ilk gebeliğimde 20 kilo aldım. Şimdi daha dikkatli olmaya çalışacağım
litfenama sudee17 neden üzüldünüz anlamadım. Almamanız gerekiyor zaten. Gayet normal ilerliyor süreç. İlk 3 ay bebeğe değil, kendinize alırsınız çünkü.
Sessizprofil sudee17 72 ile hamile kaldım 78im doğumuma 10 güj kaldı muhtemelen doğumdan sonra eriyeceğim. İlk gebeliğimde 87 kilo ile doğuma gitmiştim.kilonun hiçbir faydası yok inanın bana. Bebek sağlıklı olsun kilo alsın yeterli biz almasakta olur 😁🤲🏼
ikicocuklubiranne sudee17 ne güzel işte ilk üç ayda alınan kiloların hepsi kendimize bebekle alakası yok ki. Ben de dikkat ediyorum ilk üç ay kilo almamak için.