Asli06671 29 haftaligim grip oldum ama oyle boyle degil doktora gitmem gerekiyormu kendiliginden gecmesinimi beklemeliyim
umranozby Asli06671 geçmiş olsun sabahları sıcak mercimek çorbası ve yanına soğan yemenizi tavsiye ederim doğal antibiyotik üç günde kendime geldim diyebilirim bol su limonlu ballı sıcak su
Brlgry Bende öyleyim doktora gitmedim evde yattım limonlu ballı su içtim limon yedim keçi boynuzu pekmezi sabahları yedim ıhlamur içtim bugün daha iyiyim öksürüğüm kaldı öksürürken kasıklarım ağrıyor artık umarım bebek etkilenmiyordur 😔