Ben laboquik markasını kullanıyorum ilk gebeliğim 3 ay önce 4 aylık erken doğum ile sonlandı korunuyordum doktorum 19 Şubat cumartesi gecesini değerlendir dedi ama cumartesi günü kahverengi pembe kırmızı karışık bir akıntım oldu 2 defa korktum değerlendiremedik pazar sabahı yoktu ilişki oldu dün gece şiddetli karın ve kasık ağrım oldu adet sandım ama yok adete 6 gün var ovulasyon yapıyorum pozitif ben anlamadım

İlk olan dün gece 12
2.bu sabah aç susuz şekilde 11
- Bugün öğleden sonra
T çizgisi gittikçe daha koyu bir hal almaya başladı
Cumartesi günü olan kan neydi sizce
Bir Perşembe kahverengi sulu akıntım oldu
Benimde reglime 6 gün var