sendekimsinnn 13 haftalık hamileyim bu zamana kadar sadece folik asit ve d vitamini kullandım bundan sonra ne kullanmam gerekiyor balık yağı, multivitamin vs
zedan1903 sendekimsinnn hangi vitamin eksikligim varsa onu kullandim bunu doktoruna sor buraya degil canim tabiki belli basli kullandigimiz vitaminler var ama ne zaman ve hangisine baslaman gerektigini sana doktorun soyler bizim lafimizla kullanmaya kalkma lutfen
Smyye1B sendekimsinnn Demir+folik asit Magnezyum D vitamini Multivitamin kullanıyorum. 12. Ci haftadan beri. 22. Ci haftadayım. 😇
sendekimsinnn zedan1903 yok ondan deil doktor decavit verdi ama ben farklı daha iyi bi multivitamin kullanmak istiyorum kullananlar hangileri kullandı diye öğrenmek istedim
[silindi] Ben omepa kullaniyorum. Iceriginde folik asit demir omega 3 ve bircok multivitamin var. fiyati biraz pahali ama bence en iyisi