AhsenAdaAda Eğitim ve araştırma hastanesinde öğretim üyesi doktora ücretli muayene olan anneler , doğum için para ödediniz mi?
AhsenAdaAda Muayene parası veriyoruz ama tahliller için ekstra para ödemiyoruz. Doğum içinde para ödeyip ödemeyeceğimizi doktorla konuşmadım daha erken diye. Bilen varsa ve yazarsa çok sevinirim😊