elfkara canım buna kendin karar vericeksin bence çok da etkisinde kalma kimsenin kendini en iyi sen bilirsin. Benim Henüz çatı muaynem olmadı ama şuan 39a kadar beklemeyi planlıyorum o süreçte normal sancım suyum olursa normali denemeyi düşünüyorum. Ama gelmezse sezeryan olacağım açılmam sancım olmadan suni denemek istemiyorum.