tospikaskim Kızlar 26 haftalık hamileyim bebeğim birkaç gündür çok aşağı kasıklarım kadar iniyor ve çok aşırı ağrı yapıyor. O kadar çok aşağı inmesi normal midir acaba sizde de oluyor mu
kahvesever__ tospikaskim 29+4 üm hep bu zaman kadar aşada hissediyordum kasıklarımın orda bazı bebekler yukarı çıkmıyor kasıklarda hissediliyor dedi doktor 👩⚕️ bana
Ceylin680 tospikaskim benim ilk kızım hep asagidaydi ben hep doğum başladı saniyodum .bazı bebekler çok aşağıda oluyor.ben ilk kızımda 26 haftadan sonra hiç yürüyemiyodum.bacak aram ağrıdan uyusmustu doğum yapınca inanılmaz ferahladim.😝
tospikaskim kahvesever__ ya birkaç gündür böyle çok aşağı iniyor ve çok ağrıtıyor regl agrıaı gibi. Teşekkür ederim aklıma hemen kötü şeyler gelmişti
tospikaskim Ceylin680 haha🤣🤣 kıyamam ya 🤣 bend e normalde hiç aşağıda değildi birkaç güne dolanıyor bakıyorum kasıklarsa ağrı o orda. Bi de elimi koydukca daha çok duruyor elime geliyor hep. Genelde göbek ortamın yanlarında oluyordu öyle olunca korkmadım değil. Normal demek 🤣
Ceylin680 tospikaskim evet normal ve bebekler nerde isterse orda konumlanıyor .doğuma kadarda orda duruyor.simdiki bebeğimde yukarda sırt ağrısı kaburga ağrısı birde karın deligimde batma yaşıyorum.ama çok şükür azkaldi doğuma 30 haftalık oldum .
tospikaskim Ceylin680 maşallah Allah kucağınıza almayı nasip etsin ☺️ anne olmak zormuş şimdiden anladım
Ceylin680 tospikaskim amin evet hamilelik zor.ama bebek doğunca daha rahat ve daha güvenli hamilelikte ki gibi tedirginlik olmuyor.🐣😉