EsraHuzeyfeFurkan Doktorum bebegimin gelisiminin haftasindan 10 gün ilerde oldugunu soyledi. Suan 32+4 günlügüz. Bunu yasayip dogumu erken olan varmi ?
Cyda-123 EsraHuzeyfeFurkan 10 gün ilerideyken şuanki kilosu ne kadar acaba? Ben de 10 gün geriden geliyorum
Esraustaoglu EsraHuzeyfeFurkan bende 31. Haftalık hamileyim benimde 1 hafta önden gidiyor bende merak ediyorum bekleyeyim 🙏🙏 nst ye bağlandınız mı
iremcannn1907 EsraHuzeyfeFurkan canım bu erken doğum sebebi değil. Bebeğin gelişim açısından ileri demek ve kötü bişey değil 🥰 ben yaşadım hamilelik başından beri ileriydi bebeğim. 41. Haftada doğum yaptım