Kızlar 36+6da yatisim yapıldı bahsetmiştim öncede bebeğim gelişim geriliği olduğu için almak istediler. Şimdi fitil ile başlattılar hafif regl sancısı gibi ilerliyor şimdilik idare ediyorum 😅 suni vereceklermis bı kac saatee ama çok heyecanliyimmm 😊🙏🏾