aleyna07 kızlar çok heycanlıyım korkuyorumda ilk bebişim 🍼👶🏻🙏 öneriniz varmı çok acı oluyor mu ameliyattan sonra rahatlamaya ihtiyacım var panik yaptım😬😬😬
UmutsuzPolyanna aleyna07 ne kadar kafana takarsan o başına gelir canım rahat ol doktor hemşire ne derse onu uygula inşallah sıkıntı olmaz sağlıkla gelsin
d1e2n3i4z5 aleyna07 no panic🤪 bebeği kucağına alınca agrında olmuyor ayrıca bu klişeden uzak birşey daha söyleyeceğim sen ağrı falan işlerne aklını yorma tamamen kişisel bence ben ölürüm falan sanıyordum çok şükür iki üç saat sonra bir ayaklandım bir daha oturmadım 😂 bolll yürü ve grip olmamaya çalış ❤️ Sağlıkla kucağına Alman dileğiyle hayırlı doğumlar 😍
FusunF aleyna07 canım hiç korkma çok kısa sürüyor zaten birşey hissetmiyorsun sonrası ilk gün kalkarken yatarken zorlanıyorsun çok normal sonuçta ameliyat ama geçiyor benim şuan hiç agrım sızım yok olmamış gibiyim bazen unutuyorum bile 16.günüm
Sessizprofil İlk ameliyatım güzel geçmişt ben paniktim sadece ve ilk uyandığımda bi acı hissettim zaten bastılar ağrı kesiciyi. Sezeryanı gözünde büyütme kuzum hareket ettikçe hafifliyor insan. Ben bebeğimle ilgilenebilmiştm genel anestezi olmaya rağmen