Kızlar merhaba. 36+4 haftalık hamileyim haftaya sezeryanla doğumum olacak nasipse. Sağ elimde uyuşukluk var yani 2 parmağım devamlı karıncalı ve hiç geçmiyor doktor doğumla rahatlayacagini söyledi ama ben yinede tedirgin oluyorum bu neden oluyor aynı sorunu yaşayan var mı?