seyma-02aslan Dilarasusam ya teşekkür ederim içim rahatladı yeterki bebişime bişey olmasın ben dayanırım😍🥰🌸
Grbet benimde vardı 6 cm hatta geç döllenme olduğu için dış gebelik zannedildi ama çok şükür 3. ayımda kendiliğinden geçti genelde geçiyormuş 😊