sendekimsinnn
Evet. Ama ben Karatay a güveniyorum. Yillardir onun sayesinde iyi hissediyorum iyiyim güçlüyüm. Ondan önceki doktorların ilaçları önerileri bir işe yaramadı. Karatay ise benim için bir dönem noktasi ilaçsız ağrısız güçlü bir süreç başladı onunla. Canan Karatay, Ayşegül Çoruhlu, Ümit Aktaş, David Perlmutter gibi doktorlara güveniyorum ve neeredeyse aynı şeyler söylüyorlar. Ben hiç takviye kullanmıyorum ve kan değerlerim çok iyi. Sadece Karatay diyetinden saptigim zaman sorun yaşıyorum. Karatay diyetinde onaylamadigim bir tek Türk kahvesi var. Hiç kahve içmiyorum. Karatay ile tanışmadan önce çok fazla yemek yerdim hiç doymazdim takviye kullanırdım ise yaramazlardi. Migrenden tütün kas agrisina zaman zaman aşırı zayıflığa bir sorun vardı, hiç isinmazdi vücudum.
Açıkçası ben deneyimime bakarım ve bilime. Yukarıda bahsettiğim doktorlar arastiriyor öğreniyor hangi araştırmanın hangi firma tarafından fonlandigina bakıyor. Karatay sadece doktor değil bir bilim insanı, Ayşegül Çoruhlu da öyle. Diğer doktorlar ise derste gördükleri ezberleri uyguluyor. Kendi bedenim bana Karatay güven diyor 😍