Wonderful_mom 30 haftalik olupta kiz bebegine isim bulamayan var mi benim gibi. 🥺 Kızım hala isimsiz lütfen yardımcı olun 🤦🏻♀️
Afro-dit Wonderful_mom 33+0 olduk hala isim bulamadım kızıma ilk kızımin adı asel ama bu kızıma isim bulamıyorum 😔
yagmur50 Bizim cinsiyet belli değil kız olursa Aysima düşünüyoruz kulağada hoş geliyor🤗 fikir olsun sizede
yagmur50 Wonderful_mom elvin eflin 🤔 uyumlu aslında ama tabi siz bilirsiniz aklınızdakilerle kura çekin son çare 😌
UmutsuzPolyanna Wonderful_mom aa bak Nevin ismi nasıl ? Benim Nevin diye bi arkadaşım var ve aşırı zeki konuşkan biri belki öyle olur 🤣😍
Wonderful_mom UmutsuzPolyanna konuskansa aman diyim bu kizim avukat gibi zaten sorulari bitmiyor Allah’ım 🤦🏻♀️🤣🤣🤣