Merhaba arkadaşlar ben en son 10 ocakda regl oldum. Son bir hafta tansiyonum keskin şekilde düşüyor kalp atışım yükseliyordu. Şubatın 18 i test yapdım silik çizgi çıkdı. 21 tekrar yapdım koyu çizgi çıkdı. Bu benim ikinci hamileliğim olacak. Ama hiç bir belirti yok kendimi hamile gibi hiss etmiyoeum. Kızıma hamileyken ilk haftadan bulandı kusma başlamışdı. Hiç bir belirti olmadan hamilelik geçiren varmı aranızda?