Bedriyek Merhabalar 5 haftalık hamileyim kese var ama bebek gözükmüyor sonradan görünen oldumu yoksa boş gebelik mi acaba
yagmurrrra Bedriyek bebek görmek için erken değilmi bende 5+4 yarın gidicem ilk kontrolle. Sadece kese gözükür diye biliyorum. Haftaya çağırdımı?
Beyzak11 Bedriyek benim de 5 haftayken öyleydi bugün gördüm çok şükür bebeği 6+3 de acele etme kötü düşünme hemen
Glzz Bedriyek Canım daha erken 6 yada 7 re gözükebilir..Alttan bakmak isteyenilitler bende istemişti doktor acele etmek istemedim yok demiştim..
Bedriyek Aynen çağırdı haftaya gel dedi ama sonundada allah korusun o zaman gxöğk esi lazım yoksa boş gebelik olabilir dedi bilemedim
Zeynepgl Bedriyek 5 haftalıkken zaten bebek gözükmez canımm kese gözükür sadece kötüyü düşünmeyelim hemen lütfen olması gereken o
Nurcanyks Bı arkadasiminda aynı şekilde olmuştu kese boş dediler ama sonra gözüktü bebek sizde endisilenmeyin inş sağ salim kucağınıza alırsınız 🥰😊
Mucizeannesi28 Bedriyek Canim ben bebeği 6 . Haftada gördüm oda 6+4 muydu neydi yani hani öyle erken görmedim geç döllenme olmuş bizim ama bilmiyorum erken sanki seninde
Sumbulu Mucizeannesi28 adetim 26sinda yumurtlama 13 14 gördüm 15 çatlama catlamadegerlenfirmefik yumurtlama günler yanlız degerlendirebildik 2 gündür afedersiniz yanma var testte yapmak istmyrm yine olmaz diye enfeksiyon olur diye yanma ondanmi yanma olupta hamile olan varmi
Bedriyek 10 ocakta son adetimi gördüm yumurtlama tarihimide biliyorum doktor kontrolünde hamile kaldım baktığımda uygulamada 6+2 diyor doktor 5 haftalık dedi bende görmeyi beklediğimden biraz üzüldüm korktum teşekkür ederim yazılanırınız için
Melek-12 5+6 da hem bebegi hem kalp atışını gördük ama herkeste aynı olmayabilir geç döllenme olabilir
Demhat Bedriyek ihtimal var ama bı haftalarda sadece kese görürsün zaten. Bana da aynılarını söyledi. Şimdi 13 haftalık olduk sıkma canını
anneyimmm42 Bedriyek daha erken canım bir daha ki kontrolde hem bebişi hem kalp atışını duyarsın inşallah 🤲🌸
Mucizeannesi28 Sumbulu Bnde yanma hamilelikten bı önceki ayda vardı bnde enfeksiyon. Var baktrdim yoktu.
Snglhfs Valla ben 6 haftalık ta gttım kontrole kese ve bebeğimi hatta kalp atışıda var dedı ama 5 haftalık dedı haftaya gel daha net duyalım dedı anlamadım