Merhabalar,
33.haftadayım, henüz bir isme karar veremedik. Daha doğrusu eşim tamam şu olsun diyemiyor bir türlü, ben de onun da istediği bir isim olsun diyorum. Deniz ismini ben istiyorum en başından beri. Eşimin de Özgün Ozan adında bir arkadaşı var, o isimler de hoşumuza gidiyor. Deniz her türlü olacak gibi, yanına bir şey eklesek mi bilemedik. Velhasıl kelam, şu an birkaç isim arasında kaldık 😊 Rüyamda bir kez Deniz ismini verdiğimi gördüm, ikinci kez gördüğümde de Deniz Özgün veriyordum.
Deniz, Özgün ve Ozan’ı nasıl kombinleyebilirim? 😂 Hepsini bir vermeyi düşünmüyorum tabii, ikisini seçeceğiz en fazla.
Türkçe bir isim vermeyi düşünüyoruz. Aklınıza başka alternatif gelirse ekleyebilirsiniz de 🌸 şimdiden teşekkürler.