AhmetKalan canım bende anksiyete var hamile kaldığımda antidepresanı bıraktım zor zamanlar geçiriyorum ama genede korkum yok uyuyaöamak biraz hormonlardan herkeste var içini ferah tut mesela bazen erken doğum okuyorum hemen panikliyorum sonra zmaanı geçenleir görüyorum neyse diyorum bazen post açıyorum aynı olanları görüp demekki normalmiş diyorum psikoloji değişik ve gıcık bişe kurgulamamaya çalışıyorm rabbim sağ salim versin elimize inşallah bebkle bir bunolumsuz düşüncelerimiz geçer gider diye umuyorum