Elif5754 20+4 haftalık hamileyim haftada en az 4 gün baş ağrısı yaşıyorum bu durumu yaşayan varmı varsa çözüm 🙄 doktorum parol iç dinlen diyor bu arada hiç stresli değilim güzel bir dönem geçiyorum stresten uzak dur diyebilirsiniz diye belirtmek istedim
hunilimom Elif5754 benim de geçmeyen agrilarim var doktorum gebelikte bas agrilari bu kadar şiddetli olmaz belli migren olabilir dedi nöroloji ye yönlendirdi o da MR istedi ama ben cektiremedim sadece parol kullanıyorum basım ağrıdığında zmaan 3-4 gün sürüyor
iremss Elif5754 bende aynıyım üstelk 2 gebeliğimde aynı yani tansiyona dkkt et baş ağrımla yazıyorm şu an bunu 😂 içebiliosan sade türk kahvesine limon damlatp iç Eczanelerde mentollü stickler var yağ falan ondan sür Parol minoset kullan benm mesela ilk gebelikte parol kesmiyodu minosete geçmştm bunda da minoset kesmiyo parol içiyorm Bol su içiyosndr zaten demiyorm onu ama hormonal değişm çoook etkiliyo sabır diliyorm tansiyon ihmal etmeyn bi yerden sonra vücut zorlanırsa tansiyonu etkiliyo ilk
prensesim_66 Elif5754 bende aynı durumu yaşıyorum boyun duzlesmem var ensemden kafana vuruyo ondandır diye dusunuyorum haftalarimiz da ayni sizinle
Asenahil Elif5754 İki gün de bir oluyor şiddetli karanlık odaya geçip uyuyorum bı kahve yapıp tek çözümüm bu,ufak bı ışık gelsin sanki tekrar baştan şiddetleniyor
Elif5754 hunilimom gerçekten çok kötü bir durum Allahım hepimize sabır versin sağlıkla kucağımıza alalım baş ağrısı bebeği etkilemezmiş ama ya etkilerse sorusunu kendimden alamıyorum
benimmdunyamm hunilimom benimde su 3 gündür baş ağrım geçmiyor tansiyonum ölçüyorim normal ama başim ağrıyor parol içeceğime Allah’a dua ederim hiç kesmiyor bende önceden de migren vardı sanırım ondan
Elif5754 iremss minoset kullanılıyormu hamilelikte doktorum parol dışında hiçbirşeye izin vermiyor benim zaten 3lt su içiyorum günde ama geçmiyor baş ağrısı dışında etkileyen birşey yok beni resmen şu güzel günlerimi baş ağrım baltalıyor
Elif5754 Doktor kolum da uyuşma olunca boyun fıtığı olabilir dedi tabi şimdi bakamıyorlar sadece varsayım tansiyonumda hep aynı şükür ki ilk gebeliğim hiç birşey bilmeyince korkuyorum elimden gelse sabah akşam doktora gidip bebeğe baktıracam 🤭
Elif5754 Asenahil şükür benim ışıkla bir problemim yok ama baş ağrısı geçmiyor çok geçmiş olsun sanada göz bandı dene belki işe yarar