fnrrbyrk Kızlar sezeryan sonrası göbek nasıl gider neler yaptınız korseyi ne zaman kullanmaya başlamalıyız?Ayrıca göbekteki siyah çizgi kalıcı mı geçmesi için ne yapabiliriz?
iremss fnrrbyrk sıkı spor ya da hareketlilik buna ek düzgn diyet beslenme programı edinmek bende bi iz kalmadı siyah çizgş yani
Beybiik fnrrbyrk Canim benim arjadasima sezeryandan sonra doktoru ona 10gün sonra mekik çekmeye basla gider demişti tabi fırsat bulamamıştı o yapamadı
FusunF fnrrbyrk emziriyorsan diyet önermem ama hareket bol su içebilirsin benimde çok hafif kaldı 16 gün oldu gider diye düşünüyorum
FusunF Beybiik 10 gün mü çok erken değil mi genelde 6 ay sonra diyorlar ama eğer öyleyse bende.çekerim hafif kaldı bende 😂
Beybiik FusunF evet 10gün sonra basla demiş benimde doğuma az kaldı sezeryan istiyorum ben cekicem inşaallah