Kızlar merhaba, ocak 8de adetim bitti Şubat 4te adet olmam gerekiyordu ama hala olmadım. 14 gün geciktiğinde doktora gittim kan testi verdim negatif çıktı. Ultrasonla baktı kist var dedi ve tarlusal verdi. 6 gün kullandım ilaç bitti, henüz hasta olmadım. İnternette araştırdığımda tarlusal kullandıktan sonra hamile kaldığını öğrenenler varmış. Aranızda kullanıp hamile kalan var mı?