Merhaba arkadaşlar bugün 18 haftalık olduk 🥰 Geçtiğimiz haftalarda ağır bir şekilde grip geçirdim iyileştim ama o zamandan beri iştahsızlıgm var yani zorunlu yemek yiyorum desem yeridir. Acikmiyorum acaba bu haftalarda iştahsızlık yaşayan var mı bizim gibi 😔