Rumuz_07 özeldeysen sezeryan istedigini söyşediginde geç kalınmadıysa açıklık falan alıyolar , ama Devlette sancın var ama şartlar normal doguma uygun degilse yine sezeryana alıyolar mecburi olarak . Benim ablam 12 den 9 a kadar hastanede sancı çekti Baktılar çocuk ters o ana kadar doktor gelmemişti hemen acil sezeryane aldılar oluyor yani