ipeklendik ya bu bağımlılık olayını bende duydum ama psikolojik değil işte benimki bundan eminim çünkü 2 gün bırakınca kusuyorum hani sadece bulantı olsa dayanayım ama direk geliyor çıkarıyorum 🤷🏼♀️ Doktorum bununla alakalı bişey demedi canım ya her ay soruyor geçti mi diye geçmedi deyince 4 kutu yazıp gönderiyor normal mi diye sordum 4.ayımda normal dedi doğuma kadar süren var bir sıkıntı olduğu anlamına gelmiyor dedi ilaç kullanmak asla istemiyorum gereksiz yere ama dediğim gibi geçmediği için el mahkum belki vücutta bir bağımlılık yapıyor tepki olarak kusuyorum birkaç gün daha içmesem geçecek belki bunlarda geçiyor aklımdan ama dayanamıyorum işte o gece zehir oluyor içip yatıyorum rahat uyumak için🥴