Kızlar 35+5 günlük hamileyim. Dün kontrolde doktor karın çevresi 40 hafta uyumlu dedi. Devlet hastanesi işte soru sormama bile izin vermedi, acil bir sey olursa hemen gel dedi, canlı nst cihazı olacaksın bebeginin hareketlerini daima takip et dedi. Ama kontrole de geri 16 gün sonraya çağırdı. Sakın panik yapma telaşlanma falan dedi oysa telaşli değildim öyle diyince çok korktum. Yani 4 hafta önden giden bebeği 2 hafta sonra kontrole çağırması biraz fazla uzun değil mi? Böyle bebeği önden giden var mı neler oldu? Özelde olsa bebek bu kadar önden gidiyorsa kesin bi benden kan testi şeker testi falan isterdi diye düşünüyorum. Doğum hakkında konuşacaktım beni hiç konuşturmadı sen sus beni dinle diyip durdu doktor. Benden önceki hastasini da öyle çok susturdu bi susarsan anlatayim dimi falan diye kadin ne zaman agzini açsa susturdu. Bugün yine hastaneye baska bit doktora mi gitsem sizce endiselenecegim bir sey var mı?