yagmur50 Kızlar ne kadar sürede doktora gidiyorsunuz ben 11+5 haftalık hamileyim en son 7+3 te gittim ayda 1 defa gel artık dedi doktorum normal midir bu cuma gideceğim daha sık mı gidilmeli geç mi
gbyalcin yagmur50 bi problem yoksa ayda bir çağırıyo doktorlar ben de son haftalara kadar hep ayda bir gittim
HilalEyce yagmur50 en son 8+2 de gittim 11+6 da ikili tarama var onun için gideceğim ay da 1 kez yeterli oluyor
yagmur50 gbyalcin çok şükür yok aslında olmadığı için ayda 1 değilde 2 ayda bir gidilemez mi diye düşündüm de ben
gbyalcin yagmur50 ha onu bilemiyorum 😅 ama ben bi ayı zor bekliyodum iki ay mümkün değil bekleyemezdim
yagmur50 Sorum yanlış anlaşılmış sanırım kızlar 🤭ayda 1 gidiyorum bir sorun yok daha geç gidilse mi acaba diye düşündüm mesela 2 ayda 1
HilalEyce yagmur50 1 ay zor geçiyor 2 ay a nasıl dayanacaksiniz 😂 ben çok merak ediyorum ne kadar büyüdüğünü
yagmur50 HilalEyce aslında öyle aynen ama özele gittiğim için merak ettim acaba doktorum bilerek mi her ay çağırıyor diye ücret açısından 🤭 kafamda deli sorular
HilalEyce yagmur50 ben ilk zamanlar araştırma hastanesine gittim tahlilleri hep orda yaptırdım sonra özele başladım yine özel ekstra ücretli bir şey isterse araştırma hastanesi gidip yaptırıyorum
tezecikanne yagmur50 canım bu durumda seninki değil sanırım benimki bilerek çağırıyor 😂 ben 2 haftada bir gidiyorum geçen hafta gittim haftaya tekrar gideceğim 😂
HilalEyce Gul1998___ ilk 6 haftalıkken verdim idrar kültürü tam kan sayımı ondan sonra hiç vermedim ikili tarama için vereceğim haftaya
yagmur50 HilalEyce sormayın maalesef doktorum sağlık ocağında yapılacağını söylemedi 🙄 ilk yapılan tahlihler varya 1000 lira ödedik sonradan öğrendim sağlık ocağında ücretsizmiş 🤦🏻♀️
tezecikanne Gul1998___ 5 haftalıkta öğrendim 7 haftamda 9 haftamın sonunda ve 12 . Haftam içimde haftaya gideceğim 3 Aydan sonda ayda bir yapacağız dedi özele gidiyorum ama sorun olmuyor sürekli onu görüp takip etmek hoşuma gidiyor ücrette vermiyoruz pek şikayetçi değilim aslında 😂
HilalEyce yagmur50 insanı sömürüyorlar resmen yazık ya benim doktorum dışarı yaptırabilirsin demişti ben iki hastaneye de gittiğim için daha kolay oluyor