Deniz48 https://imgyukle.com/i/ES0sGH Merhaba arkadaslar.reglim 1 gün geçti.gebelik testi yapınca böyle çıktı.elimde ovulasyon testi olinca onuda yapınca iki cizgi gördüm.suan isde oldugum icin kan testine gidip kesin sonuç alamıyorum ama şuan kahcerengi lekelenmem de az bi sekılde mevcut.anlayamadım bişey 🙄
Snglseyma Deniz48 cnm benmde böyleydi bgn 5 gündür gecikti dün kan verdm 2.72 çktı bence bekle kan içn doktr banada ddi belle geç döllenme olblr ddi
Mimii94 Deniz48 olabilir. Son adetinizin ilk günü hamilelik olarak kabul edilir ona göre hesaplanır. Sizinki de 4haftalık falan olmalı.