Rabisozturk Kızlar selam 3 haftalık hamileyim yarın doktor randevum var ilk defa gidicem merak edıyorum doktor ne yapıcak acaba alttan muayene oluyor mu?🙄
Mimii94 Rabisozturk keseyi karnından göremezse alttan bakabilir ama korkulcak bişey yok. Ama nasıl üç haftalıksınız beta değeriniz düşükse ultrasondan bakmayabilir
Rabisozturk Mimii94 gebelik testi yaptım silik bir şekil de çıktı çizgi kan testi vermeye gittim ilk olarak 26.06 çıktı daha sonra 4 gün bekledim 102 çıktı değerim daha da kan testi yaptırmadım yarın ilk kontrolüm var merak ettim doktor ne yapıyor yada kan vermemi istiyor mu diye
aksu5334 Rabisozturk çok erken doktorda muhtemelen kan testini tekrarlatacak sana. Artışın güzel gidiyosa kanama vs bişeyin olmazsa da değerin 1500 3000 gibi gel dicektir muhtemelen. Belki üstten ultrasonla bakar ama erken olduğu için bişe göremeyebilir.
Mimii94 Rabisozturk betanıza bakmak isteyebilir, benden başka bişey istememişti bilmiyorum. Ama çok erken şuan büyük ihtimal bişey göremezsiniz
Beyzan738 Rabisozturk daha erken oldgu icin ultrsnla bakar kese goremezse flan kan isteyeblr kesinlessin die Hemen dirrk alttan bakmaz kan vermemissin kan ister kesinlessin die bnce
nmtock41 Rabisozturk biz de ilk o haftamda gittik kan testi yapıyor keseye bakıyor folik asite başlatmıştı beni hemen ama bebeği görmek için çok erken
Rabisozturk Beyzan738 internetten baktığım da toplu iğne ucu kadar bişey görünebilir demişti eğer görünmezse bu kötü bişey mi
litfenama Rabisozturk 3 haftalık bebek gözükmez. 5 haftada falan anca kese gözükür. Siz neye göre haftayı hesapladınız?
Beyzan738 Rabisozturk hayr tabiki kendini bole strese sokma.. Ben kendimden ornek veriym bak.. Benim adetim 4 gun gecikti dedim kesin hamileym icime dogdu gittim test aldm sabah iki tane yaptm iki cizgi cikti esime soledm esim kan da ver flan dedi inanamadi ben vermedim kan Hastaneye gittik doktor dediki erkenden hemen gelmissin bi bekleseydin dedi güldü.. Kan istedi kan verdim sonucu arayip soleriz dediler söylediler hamile ciktm degerlerden.. Iki uc gun sonra kontrole gittik ultrsnda kese gozkyor dedi var dedi yani.. Dedgm gbi senden kan ister ole bakar direk gel alttan bakalm demz
yased Ben 4+3’te gittim ilk kontrole karından baktı rahim duvarı kalınlaşmış ama daha kese görünmez dedi beta istedi tekrar ve 5+5’e yani 28 Şubat’a tekrar randevu almamı istedi keseyi görmek için yani size de yapabileceği şey betaya bakmak olur henüz
Cokomik Rabisozturk bence 8 haftalik olana kadar bekleyin bende 5 haftalikten kan testinde ogrenmistim aile hekimi 8 -10 haftalik olana kadar bekle demisti
1Pamuk Rabisozturk evet çıkmaz 5. Haftadan önce kese zaten gözükmüyor kan degeriniz 5.000 olması lazım gözükmesi için size alltan bakılır ya zaten bir şey yapılmıyor folik asit veriliyor sonra 2 hafta sonra gelmenizi isticekler bence 5 m haftadan önce gitmeyin 🙂 çünkü bana da dış gebelik olabilir filan denildi ağladım resmen bu sebeple alttan bakıldı aaa burdaymis denildi 😓küçük olduğu için gözükmemiş denildi saçma sapan şeyler psikolojimi bozdular resmen böyle bir şey yaşamazsınız İNSLALAH
litfenama Rabisozturk son adet tarihinizin ilk gününden hesaplama yapmanız lazım. Happymom’a tarihi girerseniz size kaç haftalık olduğunu gösterir. Ona göre hastane kontrolünüz netleşir