Buseeeeeeeee Bugün ikili tarama testi yaptırdık doktor bir sorun olmadığını söyledi kan tahlilinde neye bakıyorlar bilgisi olan varmı
SunnyG İki üç değerinize bakılıyor kanda. Sonra haftanız, yaşınız, bebeğin ölçümleri vs birleştirilerek sonuca bakılıyor. Doktor sorun yok demiş. Neyi merak ettiniz tam anlayamadım.