Bugun kendimi asla iyi hissetmiyorum kızlar dün çok bas ağrım oldu bugün o gecti şükür derken kahvaltı yaptım sabah biseyim yoktu her zaman ki yediklerimi yedim aslında ama Bi şişkinlik var karnimda resmen nefes alamıyorum 😕 galiba bebek büyüyor ve iç organlarım yukarı doğru sıkışıyor 😒 vallahi anne olmak çok zor çok….😔