Xsevgi63 bende kendı testlerıme baktımda o hafta yaptırdıgım benımde biri negatif biri pozıtıf cıkmıs doktor şey demişti bakteri mi neydi hanı dısardan yedıgımız yemeklerde ette vs gibi urunlerdeki zararlı bakteriler için geçirilmiş bişeymiş tam anlatamadım ama ben gebelıkte degılde oncesınde gecırdıgım için bagısıklıgım varmıs bı sorun teşkil etmedi inşallah sizinkide öyledir