Muhkubhuma Gaziantep liv hospital da doğum yapan ya da kontrole giden var mı acaba. Memnun musunuz hangi doktora gidiyorsunuz
momyy__ Muhkubhuma ben oraya gidiyorum çok memnunum doktorum Hatice Şahin bıkmaz gerçekten ilgili bı doktor sadece biraz pahalı 😊
Pineapplemom Muhkubhuma ali hocaya gidiyorum cok cok memnunum iki arkadasımda ona gidiyor cok memnunuz
momyy__ Muhkubhuma valla ben Hatice hanıma daha önceden gittiğim için o hastaneye geçince de gittim sizin dediginiz eda deniz e bı arkadaşım gidiyo oda memnun
Ynme Muhkubhuma Gonca Göksuya gidiyordum çok memnun kaldım canım tavsiye ederim. Instagram hesabini incele istersen normal doğum yanlısı