Nazli67 Merhaba hanımlar ☺️ Bende bugün bebeğimin cinsiyetini öğrendim. Bir kızımız olacak 🤗 isim önerileriniz alabilir miyim, siz neler düşünüyorsunuz, kızınızın ismi nedir ☺️
Bukeett Nazli67 Öncelikle hayırlı olsun gözünüz aydın canım.. Allahımm sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin. Benimde bir kızım olacak 19+2 haftalık olduk. Eşim eylül yada mila ismini istiyor ben ecrin istiyorum. Ama hala düşünüyoruz☺️
Haticekubra 16 haftalıkken kiz demişti ikra koymaya karar verdik şimdi 20 haftalık ayrıntılı ulturasyonda kiz derse meryem ikra koymayı düşünüyorum meryem annemin ismi ikra yi da kuranı kerimden buldum
secilertu Ezgicann isim önerilerine defalarca baktık ama en güzeli ASYA geldi 😊 “Selvi Boylum Al Yazmalım” filminden de etkilenmedik değil 😍