Oylumbaska 8+5 günlük ikizlere hamileyim mide bulantılarım çok arttı ama kusamıyorum iki günde bir anca kusuyorum. Kusunca çok rahatlıyorum ama. Sadece çubuk kraker leblebi rahat rahat yiyebiliyorum herşey çok kokuyor. Siz de durumlar nasıl? 🧿🧿🧿
Deletedmom455465 Oylumbaska Benim tek gebelik 8. Haftaya kadar tam 3 kilo verdim. 12. Haftadan sonra geçer diyorlar. Siz ayakta kalacak kadar yeyin bebeginiz henüz kaninizdan besleniyor
star3star Oylumbaska 10. haftamın içindeyim benimde 6. haftada bulantılarım başladı dediğiniz gibi benimde kusmam yok sadece yediğim herşey boğazımda duruyor gibi bulantılı hissedyorum.koku hassasiyetim aşırı oldu.ama yiyceğe değil deterjan kolonya yani tüm temizlik malzemelerine karşı tiksinmem oldu.elimde olsa çamaşırları duru suyla yıkıycam o derece.birde geceleri su içinde terliyorum.özellikle göğüs bölgemin olduğu yerler.tişmrtğm su içinde uyanıyorum
Pembekurdele Oylumbaska benimde 5 6 haftalikken basladi 4 ay sürdü baslarda kusturmuyordu sonra her sabah kusmaya basladim simdi rahatim 5. Ay icindeyiz kizlarimla🙏🏻
Oylumbaska Tugba-68 6. Haftada başladı 2 haftadır başım yukarıda geçiyorum tansiyonum çok düşük bünyem kaldırmadı sanırım hamileliği. Herkes çok kolay diyordu cesaretlenip yaptık bir güzellik ama çok zormuş 🥲
Oylumbaska star3star benim yemek kokularından iğrentim var evim yemek kokuyor diye evimden tiksindim işten eve gideceğim aklıma gelince bile midem bulanıyor 😢
star3star Oylumbaska valla çok zor inşallah şu blantılar geçerde hamileliğimizin tadını cıkarırız .beni bu çok zorladı.doktoum bulantın olması biizm için daha iyi demişti(tıp diliyle anlattı neden iyi bişey olduğunu) ama ne olursa olsun benim için hicgüzel bir durum değil😔
Oylumbaska star3star ya bende hamileliğimin keyfini hiç alamıyorum keyifli bir anne olmak istiyorum inşallah geçer 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Pembekurdele Oylumbaska ikiz olmasi sabah bulantilarini arttiriyor malesef sabah yataktan kalkmadan kraker vs yiyin ayaga kalkinca mide de kalkiyor 😔inşallah sizin uzun sürmez 🙏🏻
Afro-dit Allah yardımcınız olsun tek gebelikte ilk 3 ay mide bulantısı yaşıyorum yerimden kalkamıyorum ikiz gebeligi hiç dusenemiyorum çok güzel birsey ikiz olması bende çok istiyordum ama tek gebeliğe dayanamıyorum çok zor geçiyor benimde 🤭☺️
Oylumbaska Afro-dit rabbim sağlıklı evlat versin bize de spontane oldu tek çocuğa bakmaktan korkardım rabbim iki tane verdi çok şükür. Ama sanki her etki iki kat fazla diye hissediyorum 🥲🥲
Pembekurdele Oylumbaska suyu yudum yudum ve sık sık içmeye çalisin ama susuzda kalmayin enfeksiyon riski olabiliyor bu sefer ve de bebeklerin amniyon sivisi acisindan bende ayni sizin gibiydim şuan çok sükür her şey eski haline döndü biraz daha sabredin gececek inşallah 🙏🏻
Mucizex Ben de sekiz haftalık ikiz gebeym bide korona oldum dayancak gücüm kalmadı hiçbişey yiyip içemiyorum sürekli kusmaktan iç organlarm ağrıyor artık
Oylumbaska Mucizex ya bende iki hafta önce oldum korona 6 haftalıkken oldum korona aşım olmadığı için ağır olacak sandım ama C vitamini bol yiyin hiçbir şey olmuyor. Rabbim acil şifalar versin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿🧿🧿🌹🌹🌹
Oylumbaska Pembekurdele sonrasında Allah tan çok bol su içiyorum ama öğlen olana kadar su içemiyorum deneyeceğim yönteminizi 🌹🌹❤️❤️❤️
twinboymama ben de 9 haftalığım mide bulantısını anlatmama gerek yok gibi☹️🔫 sabahları bir şey yiyemiyorum bi yönden üzüyor beni çok aç kaldığım için
Oylumbaska twinboymama çok zor ya hiç keyifli değil bulantılarımız inşallah tez zamanda son bulur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌹🌹🌹❤️❤️❤️