Busra2013 geçen hafta kontrol vardı doktorum herşey yolunda ilerlediğini normal doğum için Bi sıkıntı olmadığını söylemişti bu günde çatı muayenesi yapılcak. Her halde kanala doğru ilerliyor çünkü karnım günden güne aşağı inmeye başladığını farkediyorum😁 ama ne bilim ağrım falan yok hele yalancı sancı nasıl onu bile anlamıyorum