Beratalpinannesii 32 haftaligim dün belime bi ağrı girdi cıktı 1 saat sonra gece çok fena ishal olmuşum su kaybediyorum sürekli lavaboya çıkıyorum şuan kaşık ağrım da var napiyim sizce kontrole gidiyim mi bugün çünkü doktoru arıyorum acmiyo ve kaşık ağrım var bebeğime bi zararı olur mu ki