biroglanannesii Henüz doğum yapmadım ama hemşire her istediğinde ağladığında 15 er dk emzirebilirsin hem rahmin daha çabuk toparlanır dedi, gecede uyanmazsa 2 saatte bir uyandırın emzirin dedi tecrübeli anneler cevap verirse tabi daha iyi olur biz acemiler heyecandan napıcamıza bilmiyoruz 🙈🙈 Son 10 gün benimde 🥲