Bbt93 36+3 üm. Bir kaç gündür adet sancısı gibi nadir de olsa kasık ve üst baldır ağrım oluyor. Bacaklarımın sızısı beni bende alıyor. Var mı böyle bir durum yaşayan?
FadJobe87 Iki gün önce bende de oldu. Kontrolde bebegin kafası biraz yerleşmişti. Muhtemelen vsizin de öyle