Oznurack1 Kızlar 35+2 den selam bu hafta ayaklarım şişti bahar temizliğimi yaptım doğurduktan sonra yapamam diye. Çok hareketsiz biri değildim hamileliğim boyunca hava şartları el verdikçe yürüdüm ama bu hafta ayaklarım şişti ne yapabilirim çözüm var mı ?
Mikrop 3 litre su iç , havaya dik , başka çözüm yok Doğurana kadar şiş duracak . Vücut ödemi atmıyor son ayda
burcuo Mikrop Aynı şeyleri söyledi doktor bana da. Benim 30’dan beri şişiyor ellerim ayaklarım maalesef
Glsnisa14 Maalesef çözümü yok ama azaltabilirsin bol su çorba veya hoşaf bı de ayaklarını tuzlu suda bekletmelisin.dogumdan sonra da sıcak tutarsan siskinlik çabuk gecer
yavuzhan1707 Oznurack1 bence olacağı varsa oluyor yaa 36 haftadayım hic şişlik yok hic çatlağım yok Masallah diyeyim kendime bide bunlar icin hic bi çabam yok olmasın diye bende detaylı temizlik yapmaya çalışıyorum gün boyunca hep ayaktayım son 2 haftam nasıl gecicek bakalım belki hepsi bi Anda olur 😂
burcuo yavuzhan1707 Ayy aman olmasın yine de 😄 maşallah 🧿 bende de çatlak oluşmadı ama zaten normalde de bünyem kilo almaya ve ödem tutmaya çok müsait. Geçen gün doktor kontrolünden önceki gün tartıldım, kontrolde +1 kilo fazla çıktım. Ne yemiş olabilirim o kadar bir günde 😂 ödem olduğu çok belli