Kizlar benim kontrollerim ara ara devlette ara ara özel de oluyor karışık takılıyorum yani.. biz ilcede oturuyoruz ben dogumumu il in kadin dogum hastanesinde yapmayı düşünüyorum. Sezaryen zaten. Nasil olacak doktoru nasil sececm veya kac hafta onceden gidip gorunmem laizm oraya