Saliha03 Anneler kullanan var mı meme reddi yaşar mıyım hep yara meme uçlarım emzirirken canımdan can gidiyor
Lulikli Saliha03 canım burda bebedorunkinin yumuşak olup bebekte meme reddi yapmadığını okumuştum ama bilemiyorum kullanmadım. Tabiki arada bir şey olmadan emzirmek çok daha iyidir ancak dayanamadığın zamanlarda alternatif olarak denenebilir red yapmıyorsa neden olmasın.
oztrk14 Saliha03 bende yararken kullandım red durumu yaşamadık ama burda okuduğum kadarıyla bebekten bebeğe değişiyor sanırım canım
Gulcanozzz Saliha03 silikon uçta sonuçta göğüs ucuna baskı yapar emdiği zaman yani baskı katı artacak bebek emdiğindr bence göğüs acısı için silikon uç kullanmayın yara olduysa eğer garmastan krem kullanabilirsiniz olabildiğince açık kalsın göğsünüz sürtünmeleri de engelleyin zamanla gecektir bebeğin de ağzına kahverengi kısmın tamamını vermeyi deneyin ki uçtaki baskı azalsın
Yarenvekardesi Saliha03 o kadar zor o kadar kötü bişey ki her markanın kini denedim hepsi aynı şey aslında modeli değişiyor o kadar sağlıksız ki bı kaç sefer çocuk rahat emiyor diye insan seviyor hoşuna gidiyor ama aslında o kadar kotuki sürekli kaynatmak laizm dışarıda olduğunda hele eziyete dönüsuyor onu yapistir kayıyor üstelik kaynatmadan kullanırsan bebeğin ağzı hep pamukçuk yapıyor saklamasi ayrı der ve kafasını çeviriyor pat yere düşünüyor bebek beklemek istemiyor kaynatmadan koymak olmuyor. Bu kadar kotuledim ama ben çok uzun süre kullandim için benim için eziyet e dönüştü sonra memeye dönmedi o da ayrı bi problem . Tabi senin fikrin senin tercihin .
Saliha03 SunnyG Yaraların iyileşmesi için onu kullanıyorum fakat emzirirken silikon göğüs koruyucu mu alsam diye meme ile arasına mesafe giriyor ya korktum Red olursa falan diye
SunnyG Saliha03 pardon ben yanlış anlamışım. Bence bir iki kere dene, hemen sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Lansinoh kremler övülüyor bu arada, bir de onu dene istersen. Biraz pahalı ama organik olanları iyi diyorlar.
Saliha03 Gulcanozzz Ya kuruyunca daha çok acı olmaz mı ben sürüyorum göğüs pedi koyuyorum ki nemli olsun diye dil bağı var muhtemelen ağzına o yüzden tam alamıyor 😭
Lulikli Saliha03 bir de geçen gün hemşireden emzirme eğitimi aldım göğüs pedi kullanma kanalların nefes almasını engeller dedi almıştım bi paket ama kullanmayacağım
Gulcanozzz Saliha03 göğüs pedi de sürtünmeyi arttırıyor açıkta bırakırsanız hava alıp iyileşmesini kolaylaştırır. Göğüs kalkanları var aventin krem sürdükten sonra göğsünüze onu kapatabilirsiniz hem teması önler hemde delikleri var hava almasını sağlar gün içinde sürekli açıkta bırakmak zor olabilir
Gurbetkusu_43 Yarenvekardesi Evet bak ben bu yönlerine değinmedim çok güzel açıklamışsınız. O silikonu ne kadar temizlersem temizleyeyim ne kadar kaynatırsam kaynatayım bir türlü onun önüne geçemiyordum. Benim kızımda da sürekli pamukçular çıkıyordu. Ve bu pamukçuk göğsüme de bulaşıyordu. O zaman işte göğsümü sanki bıçakla yarıyorlarmış gibi hissediyordum. 🤦🏻♀️ @Saliha03
Yarenvekardesi Saliha03 imkanın varsa kendi gogsunu hemen tedavi eden bı ilaç bulsan daha iyi . Misafirlikte gece uykusunda hele beni bebek emzirmekyeb biktirmisti kendi cocugumu doyurmak eziyet olmuştu 😔
Gurbetkusu_43 Saliha03 Kızımı Göğüs silikonuyla emzirdim İnan ki onda daha çok yara ve tahriş oluyor. Her çektikçe daha çok canınız yanar. Ben emzirene kadar ellerimi ısırıyordum resmen. Hatta kanıyordu ucunun yanları. Bide göğüs ucu silikonuna alışırsa bırakması baya zor olur canım. Benimki bırakamadığı için sütten kesildi. Sütümü onunla iyi boşaltamıyordu. Başlıksızda göğsü asla kabul etmiyordu. Sonunda olan sütüme oldu. Gürül gürül akan sütüm gitti. Kurumuş göle döndü. 3 ay emzirebildim sadece. Kısacası göğsümden direkt alamadığı için oldu. O sebeple benim naçizane fikrim kullanmayın. Doktorunuza yada eczaneden göğüs ucu merhemleri alın onlar hiç yoktan işe yarıyor emin olun.
Yarenvekardesi Gurbetkusu_43 kendi tercihin tabi ama gerçekten doğalı bin kat iyi eve çocuk anne kokusu dehil silikon tadı aliyir ha biberonla vermişin ha öyle aynı sey