DuyguLina_ zaten öyle olmuştu. 3 saat kanala girmesi için uğraştım. Ikındım ettim olmadı. Hem ben yoruldum hem bebeğin kalp atışları zayıfladı. Tam 3 saat 50 dk sonunda doğdu bebeğim. Ödem olmuştu kafasının bi tarafı yumurta gibi. Zor bi şeydi işte. Sezaryene dönmekten kıl payı kurtuldum