Arvenveannesi Kızlar merhaba. 2 düşük sonrası deneyimlerinizi , önerilerinizi almak isterim🙏 Üst üste iki düşük yaşadım. Genetik inceleme için randevuya gönderdi. İçimiz rahat olsun diye ama sizlerin deneyimlerini merak ediyorum🙏 Şimdiden teşekkür ediyorum 🌸
Deva22 Arvenveannesi benim 4 kaybım var bu 5.gebeligim inşallah tekrar yaşamazsın. Genetik testlerini pıhtılaşma testlerini bir de eşine sperm testlerini yaptır çoğu doktor önemsemiyor doğal buluyor ama maalesef çok yıpratıcı bir dönem. Sben tekrar hamile kalmak için çok ısrar etmiştim üç ay arayla sürekli gebelik olmuştu en sonuncudan sonra bir buçuk yıl ara verdim kendimi hazır hissetmedim. Çok şükür şimdi sağlıkla ilerliyor. Ne çıktı dersen elle tutulur bir nedeni yok kan sulandırıcı iğne kullanıyorum önlem amaçlı.
Arvenveannesi Deva22 yaaa çok geçmiş olsun öncelikle. Rabbim inşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🤲🏻 Genetik test vereceğiz bizde. Ablamında 4 kaybı vardı. O da iğnelerle devam etmişti bir süre. Çok teşekkür ederim dikkate alacağım🙏💕